Sestričin domaći o vremenu | Kad dete filozofira


Pišem često, ali ovde odavno nisam pisao. Drugi semestar master studija uveliko traje, prikupljanje referenci za master rad i pisanje istog, pisanje na blogu naučnog časopisa Chemia Naissensis i proučavanje neuronauke i psihologije dovoljni su uzroci nedostatka vremena za pisanje ovog bloga. Skačem sa bloga na blog, sa platforme na platformu (volim nove stvari), pa mi je prošlo kroz um pitanje – hoću li imati vremena do kraja studija da pišem za svoj lični blog?

Hej, evo pišem! Dakle, nedostatak vremena nije glavni krivac. Štaviše, kako kaže moja sestričina: "mi nismo ni sigurni da vreme postoji", đak drugog razreda osnovne škole. Za domaći zadatak dobili su da napišu "nešto što je njima zanimljivo". Sofija se setila moje priče o vremenu i potrudila se da razume koncept ove fizičke veličine. Ponavljam, učenica drugog razreda osnovne škole razmišlja o tome kako vreme teče! Pročitajte domaći:

Sofijin domaći

Vreme

Oduvek su me zanimale zanimljive stvari, zato je meni jednom ujak pričao o vremenu.

Od njega sam saznala da mi stalno govorimo o prošlom, sadašnjem i budućem vremenu. Zapravo vreme je ustvari prolazno. Mi merimo vreme u satima a Zemlja se brže okreće oko svoje ose.

Zato i nismo sigurni da vreme postoji.

Ovo je preslatko! Osećam se ostvareno. Ona je zapravo razmišljala o proticanju vremena dovoljno da izvuče na papir – vreme je prolazno. Hrabro je pisala o nepoznatom i pokušala da predstavi vreme iz svog ugla. Uspela je da zamisli planetu Zemlju kako rotira i poveže sa merenjem vremena. Zapamtila je da nismo sigurni u to da li vreme postoji.

Uspeh nije status, već osećaj. Ovaj osećaj koji me tera da mlataram po tastaturi sada. Uspeo sam da zainteresujem dete da razmišlja o nečemu apstraktnom, dok mnoge vršnjake nisam. 

Zaključujem, deca se ne stide da podele svoje misli o nepoznatom!

0 Comments